tisdag 24 september 2013

Alexander Gustafsson

Hur kan man inte vara lite kär i Alexander Gustafsson? Jag följde honom dock ett tag på twitter och blev inte så imponerad av hans kunskaper i det svenska språket, men slåss kan han minsann. Om det nu är någonting som egentligen är så himla viktigt att kunna.

Vi tittade på matchen i söndags på Fluffans klubb. Dessförinnan höll jag på att få ett nervöst sammanbrott och ge min fader hjärtinfarkt eftersom de började prata om matchen på teven som fadern såg på hemma hos oss på sån där ljudnivå som personer som är lite smått hörselskadade har teveljudet på. Jag skrek och Fluffan surade ihop och fadern satt i soffan och åt nötter för att lugna sitt hjärta. Vi ville ju inte veta innan vi såg matchen hur det gått, som tur är lyckades åtminstone jag hålla mig ifrån att få  reda på något. Fluffan tror jag dock fick en hint av någon tjej på klubben.

Tänker inte säga något om matchen, allt har redan sagts. Vi väntar bara på att få veta när och var Alexander ska få en retur-match.

Inga kommentarer: