lördag 21 september 2013

Bout day

Mamman och pappan sover och snarkar på soffan. Fluffan och jag sitter vid varsin dator i arbetsrummet. Fluffan spelar ett spel som tydligen heter Strong Hold Kingdoms, det påminner mig lite om min tid i livet när jag spelade Tribal Wars. Jag facebookar och läser bloggar och kollar på Pinterest, sånt som jag tycker gör livet värt att leva.

Jag tror att allt blev bra idag, jag anar det, det var en del strul, men jag mäter betyget i hur glad en av domarna, som sitter med i vår kommitté som planerar hemmabouts, var efteråt; han var lugn. Han tyckte att det hade varit mycket, men han var ändå lugn. Det var ett bra betyg. Jag har varit med om bouts där han varit direkt missnöjd och otrevlig. Så jag tänker var nöjd.

Och syster är så jävla imponerande. Jag tänker att hon är som jag, men det är hon verkligen inte. Så jävla tuff! Jag är så glad som har världens tuffaste syster.

Och Fluffan gjorde lammfärsbiffar till middag till mina föräldrar! Alltså de gick hem före mig, Fluffan, far och mamma, och mamma tyckte att vi skulle köpa pizza och jag tyckte att vi skulle slänga in en laxfiléjävel i ugnen, och så ställer sig Fluffan och gör lammfärsbiffar så länge att min fader ringer från soffan och undrar när jag ska komma hem för han är så jävla hungrig.(förlåt för svärord) Min syster som påstod att Fluffan skulle göra slut med mig nu, eftersom jag skickat hem honom ensam med mina föräldrar, jag tror att hon har fel. Vem gör lammfärsbiffar och sen gör slut?

Och Tiger var där! Och Sanna! Och Tilde! Och Magnus och Nina och Towe! Så fett! Så jävla fett! Alla var där! Var var ni?!?

Inga kommentarer: