onsdag 25 september 2013

Kisseriet

Nu är alltså tanken att jag ska vara uppe en timme till så att jag får sova till klockan ringer imorgon. Vilket fånigt problem alltså. Det skulle ju inte spela någon roll om jag sov ensam för då skulle jag inte vara orolig över att Fluffan också vaknar när jag måste gå upp. Dels bryr jag mig alldeles för mycket om honom och vill inte väcka honom och dels har han det sämsta morgonhumöret jag stött på som har noll förståelse för att jag går upp för att jag måste för att magen gör ont.

Jag har varit på möte ikväll och jag tyckte att det var så himla fantastiskt. Funderade på det när jag åkte hem att det är så underligt att jag tycker att det är så fantastiskt med ett litet möte, men det kan ju bara tyda på att jag tycker att Roller Derby är fantastiskt och att människorna jag får träffa är fantastiska.

Men sen får vi inte glömma att min nya hobby ska bli att träna asmycket. Får kanske ta tag i det nästa vecka. Imorgon är det nämligen tvättdag och i helgen tänker jag vara så himla lat, för de senaste två helgerna har varit så himla olata.

2 kommentarer:

Anna Siirtola sa...

Blöja? Libero har just nu väldans snygga med rävar och nyckepigor på...

MVH småbarnsmamman

Limpy sa...

Tack för tips!