onsdag 18 september 2013

Sängfösare

Vi dricker lite öl såhär på kvällskvisten, för man måste ju smaka. Jag är redan halvt sovande. Vi tittade på Sons of Anarchy och jag ville egentligen bara titta på Instagram istället. Om jag blundar nu så snurrar det till i skallen av trötthet.

Alltså, hur töntigt är inte Sons of Anarchy? Och den där Jacks, har inte han sämsta karaktären i världshistorien? Ba hoppsan, nu råkade jag stoppa kuken i ännu en fitta. Tröttsamt. Jag hade ju föreställt mig att jag skulle se på New Girl idag, men det får bli någon gång nästa vecka förmodar jag. Eller på fredag. Åh, New Girl alltså, det är fint det.

Jag har städat uteplatsen så att jag inte skäms när mina föräldrar kommer hit i helgen. Jag har tvingat dem att komma hit och titta på syster när hon spelar sin första Roller Derby-match. Här finns biljetterna! Kom! Det blir asfedt!

Inga kommentarer: