tisdag 10 december 2013

Hej bloggen!

Jag lever!

Som ni kanske vet jobbar jag på revisionsbyrå och som ni kanske vet börjar vi närma oss helvetesmånaden januari då alla årsbokslut ska vara klara, därav min tystnad.

Men jag bloggar lite i huvudet när jag går till jobbet på mornarna, det är då jag är som mest aktiv som bloggare, men sen hamnar aldrig de där orden här i bloggen, de bara flyger iväg någonstans mellan Atlasgatan och Lokstallsgatan när jag passerar det där fula bruna huset där Säpo brukade hålla till. Då funderar jag på var Säpo håller till nu för tiden och om Säpohuset är ett bra hus att åka rullskridskor i.

Jag funderar mycket på att åka rullskridskor.

I helgen var det bout i Farstahallen och jag hade sovit skitdåligt och drömt mardrömmar, men jag tror att allt gick bra ändå. Jag hängde lite med STRD Ultras och satt i dörren och pratade med människor som kom in och undrade vad det var för knasig sport som pågick i hallen. Det var fantastiskt trevligt. Tycker om människor och att prata med dem och göra reklam för den bästa sporten i hela världen.

Vi var på kalas i lördags också hos Fluffans familj som nu nästan helt och hållet gått och blivit glutenfri. Det är fint. Alla mår mycket bättre och är gladare. Inbillar jag mig. Eller de mår bättre, det kan jag säga syns på vissa familjemedlemmar och mår man bättre så blir man gladare.

Jag har mått bra. Jag har tränat och ätit mina vitaminer och mått bra, men jag är trött efter helgen och mår ganska ofta illa när jag äter mat, men snart är det jul och då ska jag vila och åka skridskor och lära mamma hur man använder Instagram.

Inga kommentarer: