tisdag 31 december 2013

Jullov

Kunde inte sova i morse för jag låg och var arg på försäljaren som sålde mig min nya mobiltelefon som kryssade i att jag skulle ha någon jävla försäkring också. Jag behöver välan ingen försäkring heller, går telefonen sönder får jag väl banne mig skylla mig själv. Låg och monologade och svor för mig själv i huvudet medan Fluffan snusade tryggt vid min sida.

Jag har varit i Leksand nästan hela jullovet och varit asduktig på att hålla mig sysselsatt så jag har inte haft någon hemlängtan alls. Nu är jag tillbaka i stan hos Fluffan och vi ska åka ut på landet idag helt ensamma och äta hummer och dricka bubbel för jag orkar inte gå på fest och umgås med människor som jag inte känner jättebra eller som inte känner mig jättebra kanske det är.

På Leksandsbaren i fredags fick jag höra att jag var den coolaste när jag gick på högstadiet i Insjön. Det kändes skönt att höra på något sätt, att jag var cool när jag själv var rädd som en liten mus.

Har fått prata mycket Roller Derby också, älskar Roller Derby. Det har varit ett fantastiskt år.


Inga kommentarer: