fredag 28 februari 2014

Det tar sig

Nu börjar oron lägga sig inför lördagens föreställning i Solnahallen. Det mesta verkar lösa sig på mirakulösa sätt och jag känner mig glad och pepp och det ska bli så kul att få umgås med underbara människor, kolla på min bästa sport och låtsas att jag är cirkusdirektör.

En av föreningens, för mig, viktigaste personer har skrivit en tjusig introduktion till Roller Derby, den kanske inte gör dig så mycket mer klok, men den finns här. Roller Derby måste faktiskt upplevas på plats.

2 kommentarer:

Anna Siirtola sa...

Hur har det gått? Hoppas att du haft en TOPPENDAG i rullskridskons tecken!

Limpy sa...

Åh, det gick fint och var kul tills jag blev svinhungrig och var tvungen att äta en banan då fick jag skynda mig hem till soffan och min bästa toalett.