lördag 15 februari 2014

For the love of Roller Derby

Tänkte i badet på rollerderby, hur rackarns roligt jag har trots att jag bara står på sidan. Jag anar att andra människor har det lika roligt i andra föreningar, men jag tvivlar ändå lite.

Den första mars är det match i Solnahallen. Kom dit och häng med de bästaste människorna jag vet och titta på en helt fantastisk sport.

En vän som jag träffade i Leksand som var på matchen vi hade i november i Solnahallen berättade att han aldrig varit intresserad av sport, men att han tyckte att rollerderby var helt fantastiskt och lovade att komma igen och igen. Det var fina ord det.

Besök rollerderby.se för mer information och köp din biljett HÄR.

2 kommentarer:

Anna Siirtola sa...

Hur mår du i badet? Livet är som det är på gott och ont men mina stunder i badet är fanimej TERAPI på riktigt... Det går inte ens att förklara. Hoppas du känner en liten-liten-liten gnutta av det där. Och Fluffis också, det var väl han som mest ville ha ett badkar, eller hur det nu var...

Limpy sa...

Ja, du har rätt, jag borde varken läsa eller dricka vin i badet för tankarna är så bra i badet att jag önskar att jag kunde spela in dem. Och F vill ju ha badkar av samma anledning, det är hans enda och bästa meditationsplats.