torsdag 27 februari 2014

Ohotad

På den här bloggen finns det nästan 400 opublicerade inlägg, det här är ett sånt. Dock innehåller det inte mer än en rubrik. Jag kan inte ana vad jag ville säga med ordet ohotad. Kan det handla om jobbet kanske, om hur fantastisk jag är på jobbet, att jag är som en drottning på jobbet? Eller handlar det om F, om att jag är världens bästa, att ingen kan ta honom från mig? Handlar det om hot? Att jag aldrig blivit hotad? Det är så svårt att veta vad jag tänkte på för några månader sedan. Undrar när det ska komma en mackapär som kan spela in mina tanker för stunden så att jag kan plocka fram dem senare och lyssna på dem och göra det jag tänkt eller skriva det jag tänkt att jag ska skriva om, men då kanske det inte vore en konst för någon att uppfinna saker eller skriva fantastiska böcker.

Inga kommentarer: