tisdag 25 februari 2014

Tomma hot

Jag tänker inte låsa bloggen. Jag tänker inte heller sluta eller flytta för jag har sedan länge bestämt mig för att den här bloggen ska få leva i all framtid, kanske, så som adressen antyder. Jag hoppas att jag i fortsättningen kan lita på er, att ni låter det som skrivs på bloggen få stanna här. Om det måste ut härifrån så kan ni väl fråga mig först innan ni kontaktar min familj. Tänk om det är så att jag hittar på saker här för att jag kan och för att jag vill och så kommer det ut saker som inte har någon som helst sanning. Det vore väl lite dumt va.

Jag behöver bloggen nu mer än någonsin så låt mig få vara här och tänka när jag inte kan vara på andra ställen och tänka högt hela tiden.

Tack!

3 kommentarer:

T sa...

Vad har hänt? Vad har jag missat?

Limpy sa...

Min syster fick sms om saker jag skrivit på bloggen vilket gjorde att hon blev skitsur på mig och jag blev ledsen.

T sa...

Så himla onödigt! Hoppas det ordnade sig. Kram