fredag 21 mars 2014

Fortfarande konstig kropp

Det gick bra att åka i bilen. Jag fick lyssna på P3 första biten och blev därför så snäll så att vi kunde lyssna på två poddar med Joe Rogan efter det. Fluffan hade dock varit så förutseende och sett till så att den ena podden innehöll en kvinna. Han vet att jag älskar kvinnor, speciellt kvinnor som pratar om bajs och kräks och ångest, och det gjorde lämpligt nog den här kvinnan som hade varit på läger i djungeln och testat en djungeldrog.

Så vi bråkade bara en gång under hela torsdagen, det var när Fluffan tyckte att jag hade packat ner all mat utan att pricka av på listan. Helt plötsligt var jag tillsammans med en autist. Jag kunde inte låta bli att skratta. Men vi blev kompisar igen när jag tankade upp bilen för typ tusen spänn. Så himla lättlurad.

Nu kan jag inte sova igen. Vad är det för trams?

Inga kommentarer: