torsdag 20 mars 2014

Kanske är gravid eller så

Mår illa. Kan vara för att jag var på jobbmiddag igår och liksom kolhydratsladdade som tusan.

Fluffan har varit förutseende och laddat ner olika poddar vi kan lyssna på i bilen. Vetenskapspoddar på engelska av män som gör mig trött i huvudet. Inget om rollerderby. Inget om stickning. Det är lite därför jag hatar bilåkning för jag får aldrig bestämma. För jag kör inte. Får nog inte köra heller. Det är lite av en ond cirkel. Men jag klagar inte. Vetenskapspoddar är bättre än alla manssporter.

Jag har litegrann glömt att jag måste ta med mig jobbdatorn och jobba lite ikväll och imorgon. Det gör inte så himla mycket.

Ska hälsa på mamman som är sjukskriven till första april. De har tagit bort en massa tarm ur henne, men sen/nu ska hon vara frisk. Vi är lyckligt lottade i vår familj. För det är verkligen ett lotteri.