torsdag 6 mars 2014

Osten

Miraklet att jag fick sova en hel natt utan att min mage väckte mig tre gånger.

Igår på lunchen åkte jag till syster och gav henne soppa och mediciner så att hon blir frisk till helgen då tanken är att hon ska spela match i Hamburg. Smakade tre slevar av hennes soppa och fick springa på toaletten.

Efter jobbet kom jag hem och tog ett hörn av knäckebrödet och fick springa på toaletten. Nina kom över och vi tog en promenad under inflygningarna till Bromma flygplats i mörkret och pratade och skrattade och fantiserade om att vi var med i en film, det var fantastiskt skönt för själen. När Nina åkt hem lagade jag svamprisotto med Västerbottenost för första gången i mitt liv. Åt en pytteliten portion och allt gick bra, satt blickstill i soffan en timme och tittade på True Detective.

Vet inte ännu om jag gillar True Detective, det går lite för långsamt för min smak. Jag behöver helst brodera under tiden för att inte bli understimulerad.

Inga kommentarer: