torsdag 10 april 2014

Lili

Lili är min lilla dator som jag haft sedan jag hängde med Vivi någon gång 2009 kanske. Eller 2008 kanske, tror att Fluffan också har ett finger med i spelet till att jag skaffade Lili. Förresten fick Vivi en bebis i tisdags som ska heta Karolina, hon var 60 centimeter lång, jag visste inte ens att det gick att klämma ut så långa bebisar. Grattis Vivi och Jadwiga och grattis Karolina på din födelsedag. Lili är lite sliten. Lili har åkt tåg och flyg och sovit i min säng många nätter. Idag är det jag och Lili för jag fick ytterligare en hostnatt i natt och börjar bli ganska bedrövad nu. Hur blir jag frisk när jag är bedrövad . Får helt enkelt bara sluta grotta ner mig på något sätt. Försöker se på saker som är roliga, men alltså allvarligt, Sarah Silverman är inte så rolig va?

Önskar att jag hade ett fårskinn.

Inga kommentarer: