onsdag 2 april 2014

No promises

Igår fick jag en egen tränare eftersom ingen annan dök upp på det pass av fighting fit jag bokat in för en vecka sedan med Jo på Kungsholmen. Lyx. Jo klämde på mina hälsenor och vi fick tid att prata om mina fötter och vad de gör med min kropp och mitt psyke, precis vad jag behöver alltså. Efter att jag slagit och sparkat på Jo ett tag fick jag visa upp cleans, rollup standups, armhävningar på knä med klapp och sit-ups i fyra varv. Stackars Jo som fick titta på när jag krälade på mattan, men Jo är förmodligen van. Har nu bestämt att jag inte behöver gå på träningspass som inte är direkt efter jobbet, det funkar liksom inte att vänta flera timmar på att få träna, jag tappar lusten. Från och med nu tänker jag sluta kasta bort tid på att vänta.

Inga kommentarer: