tisdag 15 april 2014

Vardagsbild

Idag tränade jag sådär så att benen skakade när jag gick hem från pendeln och ändå kände jag mig inte speciellt nöjd utan passade på att fälla en liten tår innan jag kom hem till F. Personlig tränare är skiten, en som ger bort presenter och propsar på att jag ska gå och köpa en tennisboll att mjuka upp fötterna med när jag sitter på jobbet. Så oplanerat att det skulle bli så bra att gå och träna med Jo.

Känns som att klockan är midnatt för jag har tunga tunga ögonlock och ögon som svider. Imorgon finns planer på att cykla till jobbet, hoppas att benen bär.

Igår åkte jag rullskridskor på gatan och kryssade mellan de elaka små gruskornen. En gullig tjej med skateboard pratade med mig och önskade mig lycka till.

Jag vill inte åka ifrån F över påsk.

2 kommentarer:

Lexi sa...

Finns en fin rosa bandy boll på Stadium som funkar utmärkt till att använda för att "massera" fötterna. Skit skönt. Man blir väldigt beroende av det.

Limpy sa...

Tack för tips!