måndag 19 maj 2014

Skare va så skare va

Vi har fest på jobbet på fredag med tema och jag har hittills spenderat 4526* kronor på detta spektakel. När det är fest på gång kan jag ligga på kvällarna i sängen och mysa och fantisera ihop outfits av ren vällust. Det är som att läsa en alldeles för bra bok eller se på en så spännande film att man somnar. Jag älskar fest för då får jag skapa. Och trots det där lite knöliga yttret så finns det ju inget bättre än att känna sig fin och dra till sig uppmärksamhet vid speciella tillfällen, då vaknar exhibitionisten i mig och exploderar.




* 4126 kronor av dessa kommer jag förhoppningsvis att kunna använda resten av livet. En god investering med andra ord.

5 kommentarer:

T sa...

Nyfiken! Vad vart det för outfit? Puss

Limpy sa...

Du får nog se på fredag kära T. Puss

T sa...

Åh kommer du hem i helgen? Vankas nog utgång här.....eller antar att du menar update på bloggen.... Bra vilket som. Spännande! :-)

Limpy sa...

Kommer inte hem förrän till midsommar tyvärr.

T sa...

Aj då! Men det går fort. :)