måndag 26 maj 2014

Sol, mat och alkohol

Så försvann en helg ur mitt liv. Jag bar Leksandsdräkt, dansade som ingen annan, blev full, duckade för att bli hånglad med, åkte Uber, sov, åt äggröra och bacon, var himlastormande kär, röstade rosa, cyklade i värmen, svettades, åkte rullskridskor, åt pizza, hoppade över spyor, frös i en buske om natten, gungade, pratade om hus, beundrade världens vackraste man, skrattade, åt tacopaj, fick skavsår, åkte ännu mer rullskridskor, var glad över att jag har en fantastisk syster, åt gifflar med ost och vildsvinskorv på. Drack mousserande på söndagskvällen med räkor på uteplatsen, blev inbjuden på morsdagsmiddag av ett gäng killar, men var tvungen att tacka nej. Gick en promenad och såg en pytteliten kanin. Åt mandeltårta. Somnade i soffan med min killes huvud mot mitt bröst. Sov.