torsdag 5 juni 2014

32 år med my litte pony-hårspänne i hår

Igår åkte jag rullskridskor på min gata medan en man i Saab åkte fram och tillbaka och tittade på mig. Till slut klev han ur sin bil och började prata med mig, då blev jag rädd och gick in och åkte i garaget istället och hoppade över hittepå-hinder tills jag var svettig och röd i ansiktet.

Tittade på kjolsäcken som jag tänkt att jag ska skapa en liten stund i soffan och funderar på om jag bara ska gå lös på materialet, det är ju bara att göra fler kjolsäckar om något blir fel. Hann även läsa några sidor i Diva innan jag somnade. Så jag hann typ allt jag ville igår och idag är det snart helg. Tog sovmorgon i morse, vilket innebar att jag låg och drog mig i sängen till 06.50 medan Fluffy gick upp och åskade i soffan. Så himla himla skönt att få ligga kvar ett tag och fundera på hur jag på bästa sätt tar mig an den nya dagen. Åt våffla till frukost på jobbet. Borde alltid äta våfflor till frukost. Mandelmjölsvåffla.

Inga kommentarer: