måndag 2 juni 2014

Barcelona

Syster och jag är i Barcelona och ska som tur är flyga hemåt om ett par timmar. Längtar efter F konstant, vill bara slingra mig runt hans kropp som en orm och aldrig släppa taget.
 
Vi har haft några fantastiska dagar. I fredags regnade det, så vi promenerade mest och tittade på hus. Igår var det match mot Barcelona så jag hängde med Bobo från STRD-Ultras och hans tjej Sandra. Var nervös, skrek som en galning, drack öl och Sangria. De vann till slut, så otroligt skönt. Sån galen stämning i hallen så det kändes som alla var helt upphetsade.
 
Efterfesten skulle börja 00.00, syster behövde mat, vi ordnade allt det där efter en sväng på hotellet och gick till en knökfull nattklubb mitt på ramblan med Bobo och Sandra. Svettades, klädde av oss, skrattade, dansade. Var hemma vid 05.30. 
 
Igår kändes allt som en dröm. Vi gick för att möta upp hela Bstrds efter att vi vaknat och åt hamburgare till brunch. Nere på stranden lyssnade vi på musik och badade och drack varm öl. Hängde med ett gäng medan ett annat skejtade längs stranden. Vi gjorde detsamma efter några timmar. Jag stapplade mest, men jag kan ändå säga att jag har åkt rullskridskor i Barcelona. 
Allt som allt en mycket fantastisk liten semester.