söndag 22 juni 2014

Glad midsommar osv

Måste säga att jag har det ganska bra just idag. Midsommar var avslappnad och fin. Gjorde inget alls att det var kallt, Fluff och jag badade ändå i torsdags och cyklade i midsommarnatten med Matilda. Träffade fulla glada människor och pratade mycket om framtiden. Träffade två fina bebisar och vänner. Klappade höns och hund och katt. När vi kom hem igår öppnade jag dörren till uteplatsen och direkt rusade grannarnas katt in till oss, tror den hade saknat oss litegrann.

Idag har jag legat i soffan i så gott som hela dagen och spenderat kvällen med att se på kickboxning, tycker nog att MMA är mer underhållande. Åkte rullskridskor i garaget en liten stund nyss bara för att känna att jag kan. Jag är en lyckans ost som har det där garaget och en kille som peppar mig att gå ner.

Inga kommentarer: