fredag 29 augusti 2014

Upprop

Jag vet inte om någon är kvar här. Jag är knappt det, men jag vill, konstigt nog, vara kvar här. Jag behöver vara här för att få ställa frågor och bara vara. Och skriva. Det behövs ibland. Just nu skriver jag mest och raderar. Allt är så rörigt. Jag har ändå en ny fantastisk vän och kan kalla mig fresh meat och på måndag får jag fyra nya kollegor och har blivit utsedd till utbildningsansvarig på jobbet. Jobbar mest med att inte få magsår. Nästa helg bout. Längtar efter efterfest i bar överkropp. Längtar efter ork. Tänker rösta rosa. Ju mer det ifrågasätts desto mer känner jag att jag gör rätt. Go go go! Fortare! Tårar i ögonen, nu jävlar! Men är det någon kvar här?

4 kommentarer:

T sa...

Jag är kvar! Puss

Katrin sa...

Jag är här.

Anna Siirtola sa...

Jag är kvar!

Vi är jätteolika på massa sätt, vilket jag tycker är så fint, för jag tycker så mkt om dig! Och det är extra fint när man är så olika ju.

Och ofta känner jag igen mig. Som i bloggtankarna, trots att våra bloggar också är totalt olika.

Och idag röstade jag rosa!

PUSS

Ingenkatt sa...

Jag är kvar!
Bondhustrun/Ingenkatt, du vet.