fredag 10 oktober 2014

Meningslös vecka

Jag har varit hemma och sjukat mig hela veckan. Var till jobbet i måndags morse och hämtade datorn för jag tänkte att jag skulle orka jobba hemifrån, men det orkade jag ju inte alls det. Så jag har sett på film efter film och spelat spel och försökt att brodera lite, men allt har känts ansträngande. Har önskat mig guldfiskar, katter och bebisar som skulle kunna hålla mig sällskap av Fluffan, men inget har har hänt. I ett obevakat ögonblick tyckte jag  att det var ett bra idé att erbjuda nytt hem till Börnhild. Börnhild kom med posten idag i ett prickigt paket som fyllde upp hela postfacket och jag hade nog kanske tänkt att Börnhild skulle få bli present till någon, men när Börnhild anlände förstod jag att hon inte alls ska få flytta hem till någon annan, en snusare som gillar att hänga med jaktlaget, hon stannar här hos mig! Britta-Kristina och Börnhild fann varandra snabbt och har nu sett på Fight Club och datat tillsammans under eftermiddagen och kvällen.



1 kommentar:

Malin Steding sa...

Underbart!!! Hoppas att du kryar på dig!
/Malin