fredag 21 november 2014

Huvva

Hittills har det varit helt ok att jobba och på i Dalarna ett par dagar den här veckan.  Jag går in i ett ganska skönt tempo där jag agerar utåt väldigt tyst och lugnt medan det inombords stormar ett glatt galenskap. Allt jobb går fortfort och jag kommunicerar konstant med mina kollegor som sitter kvar i Stockholm för att fråga om saker.

Idag är första dagen jag fattar att jag inte kan bo här hos mina föräldrar någon längre tid. Fadern går upp klockan fyra för han ska iväg och jaga och visar noll respekt för att det sover människor i huset. Nu ligger jag här klarvaken och undrar hur jag ska överleva min dag på Leksands-kontoret. Har bjudit in mig själv på aw hos min vän T, men anar att jag vid det laget kommer att ha en redig huvudvärk. Tack far!

Inga kommentarer: