fredag 14 november 2014

Klockan 4

Vaknar 4 igen.  Klarvaken. Samtidigt så trött att jag mår illa.

Åker till Malmö idag för att kolla på rollerderby. Något motvilligt just nu. Är hemma en dag nästa vecka därav ångest. 

Ska på turné med jobbet eller egentligen liksom ensam och liksom sälja och jag förstår inte alls hur det ska gå. Undrar om min chef förstått att det här kan bli precis hur bra eller hur dåligt som helst. Men hon slipper åka. Jag får åka till Malung och prata dalmål och vara härlig.

Igår hoppade vi studsmatta på lunchen. Det var fantastiskt. Alla strålade av glädje. Eller alla och alla, det var jag och tre av de yngsta nya tjejerna som ju nästan är tio år yngre än jag. De är gulliga de här nya kollegorna och det svider i mig att vi just nu är inne i en period med ganska lite att göra på jobbet vilket skapar en massa oro. Men jag gör verkligen allt jag kan, trots att det inte är jag som är chef.

Inga kommentarer: