tisdag 18 november 2014

Rumpen

Jag åker tåg igen. Min rumpa orkar inte sitta mer. Som tur är har modern sagt att vi ska träna torsdag, fredag och lördag. Jag ska träna rumpan så himla mycket. Måste få ordningen på den här träningen på något vis, men jag vet inte hur det ska gå till. Funderar på att kanske skaffa ett friskis-kort ändå för då kan jag gå dit lite som jag vill. Nu är det alltid tider att passa hit och dit. Tänker alltid på den där fantastiska tiden i mitt liv när jag bodde i stan och tränade varje dag för att inte huvudet skulle gå sönder. Det är det som är fördelen med att bo ensam, att få bestämma själv hur dagarna ska se ut och äta varma mackor med bea till middag vareviga dag. Men inte var jag lycklig då heller. Frågan är om någon någonsin blir lycklig.

Inga kommentarer: