lördag 22 november 2014

Snö

Det är faktiskt lite vitt på backen i Leksand och idag kommer F upp. Jag vet faktiskt inte exakt varför han kommer, han älskar ju mest att vara hemma eller att brottas, men han kanske har funderat på det här med sin comfort zone också. Alltså F kan vara komfortabel överallt egentligen, men att komma upp till den här lilla hålan när det inte är midsommar eller finns snö att åka skidor på är kanske inte jätteintressant. Han kanske ska fria.

Det är något som är märkligt med F nu, han är liksom snällare än någonsin. Jag tycker det är konstigt.

Igår var jag på fredagsmys hos T och hennes familj med katt, hamster och ungar. Jag tyckte det var härligt, men var alldeles för trött. Sen kom Matilda och pratade om sex och då höll jag på att somna i soffan, sex är tydligen inte mitt favoritämne. Rollerderby är det bästa, jättekonstigt att det har blivit så. Ja, eller kärlek är väl det bästa, men det innefattar ju en himla massa saker, som tex rollerderby.

Inga kommentarer: