torsdag 27 november 2014

Yogar

Idag har jag ställt klockan och få upp tidigt för jag ska på bikramyoga om ett tag. Är urusel på att passa tider. Kommer alldeles för tidigt eller så kommer jag någon minut sen. Nu sitter jag nere i tunnelbanan och väntar på att tiden ska gå. Imorgon är det fest på jobbet och på lördag åker syster och jag till Örebro för att gå på kalas för vår kusin som fyllde 30 i förra veckan. Det är kul att det händer saker, men jag skulle uppskatta lite lugn och ro för tillfället. Men det är antagligen fel tid på året att be om det. Det är bara att hålla ut till i vår och börja andas ordentligt då. Eller på något jävla vänster börja andas mitt i allt det stressade. Det får bli mycket yoga.

Tänker på att alla har det såhär. Glädjen i vardagen, hur finner folk den? Gör de ens det?

Inga kommentarer: