torsdag 4 december 2014

Kölden

Det här med att det tar så lång tid för mig på morgnarna enbart eftersom jag aldrig vet vad jag ska klä på mig. Fryser alltid om knäna. Och idag ska jag spela boule efter jobbet. Vill alltså ha anständiga kläder som är varma om knäna och som det går att spela boule i. Ja, nu är ju inte boule någon speciellt atletisk sport, men jag tänker att det kan vara praktiskt att försöka att inte vara klädd i nån tight kjol som gör att jag förlorar all känsla för boulen. Jag vill så himla gärna skaffa mig en personal shopper så att det alltid finns kläder att se anständig ut på jobbet. I måndags hann jag med ett försök att hitta de perfekta kostymbyxorna. Det tog sin lilla tid och jag hittade inte några som var perfekta, men ett par som var hyfsade. Jag deppar ju fortfarande över att jag inte ha kvar de där byxorna från när jag jobbade på Max. Så himla snygga och sköna. Hur tar jag reda på var de får sina byxor ifrån? Kanske bara mailar nån.

1 kommentar:

Anna Siirtola sa...

Det här med var man brukar frysa. Det är coolt. Jag fryser ALLTID om ryggen. Visste inte att man kunde frysa om knäna.