fredag 27 mars 2015

Gå inte!

Fluffan kom hem tidigt och jag gick till Bromma Blocks, köpte cellofan, svettades så mycket att när jag kom till kassan på apoteket där jag skulle köpa värktabletter viskade kassörskan till mig att jag såg lite trött ut och att hon inte skulle prata så mycket med mig. Jag kunde inte låta att börja fnissa och önska henne trevlig helg.

Jag har strukit lite till imorgon och slagit in present. Har lovat F att hålla mig vaken till 22 för om vi ska på bröllop imorgon måste vi träna lite på att vara vakna. Vi har lagt oss innan 22 varje dag den här veckan, antar att det är hostandet som gör att vi båda är ganska trötta. Jag ska till frissan klockan 11 imorgon och sen på med hela utstyrseln, vi får se hur det känns när jag inte är så bra på att andas just nu, men det måste kanske gå. I värsta fall får jag dra på mig en annan klänning.

Inga kommentarer: