söndag 29 mars 2015

Kiss

Bröllop igår alltså. Det var fint och allt gick fint. Jag drack förmodligen lite för mycket som vanligt och med feber och lock för öronen på det har det varit en ganska dålig dag idag där jag mest sovit och ätit alldeles för lite. Nu på kvällen har jag även åkt på konstant kissnödighet. Vet inte var det kom ifrån. Har kissat trettio gånger och sitter nu och snusar under vetevärmaren för att försöka mota bort reflexen att gå på toa igen. Har googlat lite och kommit fram till att mina njurar gått sönder. Så dålig kropp. Tanken är att jag ska gå till jobbet imorgon ändå. Känner mig nog annars ganska bra i kroppen. Mannen jag bor med har somnat i soffan bredvid mig framför thaiboxning. Han somnar väldigt tidigt varje kväll så jag misstänker att han inte heller är helt frisk.

Inga kommentarer: