fredag 20 mars 2015

När allt blir fel

Fluffan och jag har semester idag. Vi skulle åka till Leksand och jag skulle träffa faster och lära mig brodera tupphasskle och så skulle jag hämta dräkten och vi skulle spankulera i  Leksand lite som omväxling efter helvetesmånaderna. Men så vaknade vi i morse och Fluffans huvud värkte så att ögonen gjorde ont och han mådde illa så det blev ingen mysig bilfärd med äggmackor och kaffe. Jag brakade ihop av ledsamhet över det eftersom jag inte tagit ledigt på så länge och så skiter sig allt rakt av. Fluffan grät nästan och sa att vi skulle åka ändå, men det gick jag inte med på. Så nu sitter jag ensam på Masexpressen för dräktjäveln behöver jag till nästa helg. Önskar innerligt att alla är friska nästa helg så att inte det också skiter sig. Behöver göra något riktigt kul som inte handlar om att supa skallen av sig. Tack!

Inga kommentarer: