lördag 14 mars 2015

Oh, en lista!

Hittade lista hos Chaos som i sin tur hittat den hos Linn.

Är du singel? Nej. Jag är ju en sån där person som nästan aldrig varit singel.
Trivs du med det?
Ja, de flesta dagar. Det leder till en massa skratt nu för tiden och jag är nog i det stora hela en gladare person när jag har någon att komma hem till än till en ensam lägenhet.
Vad är viktigt i ett förhållande?
Att ge den andra personen utrymme att vara sig själv och att ge den andra person beröm för allt bra den gör. 
Vad är viktiga egenskaper hos en partner?
Att det är en person med intellekt som det går att diskutera saker med, att hen har humor så att vardagen blir full av skratt och att hen har en sund självkänsla.
Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen?
Nej, det tror jag inte, men jag har funderat på att tatuera in något symboliskt, men jag börjar bli mer och mer tveksam till det här med tatueringar överhuvudtaget. 

Vad för sorts människor dras du till? 
Prestigelösa människor.
Har du haft ett one night stand?
Ett? Jag har haft flera. 
Vill du gifta dig?
Kanske. Det är inte så viktigt egentligen, men det vore kanske lite romantiskt.    
Din klädstil?
Har ingen. På riktigt alltså. Jag kan klä mig i tights och tröja ena dagen och kostymklänning den andra för att sedan bli en jeans och tshirt person eller en kortkort-kjol tjej.  
Vem litar du mest på?
Syster.  
Vem skulle du vilja se ut som?
Mig själv.
Var bor du?
Bromma   
Har du haft någon slags ätstörning?
Nja, jag vill ju hävda att jag inte har det, men jag har säkert haft idéer om att sluta äta för att bli smal, men jag vet inte om det räknas som en ätstörning när tanken bara finns där. Har aldrig lyckats sluta äta.
Har du varit i slagsmål?
Nej. Inte på riktigt. Brottningsmatcher råkar jag ut för lite då och då, men de är mest på skoj. 
Har du spridit ett rykte någon gång?
Det har jag säkert. När jag var yngre tror jag att jag inte fattade att vissa saker bara var rykten. Jag vet att jag hörde rykten och jag har säkert berättat vidare för nån, men jag minns inte riktigt. Tror dock inte att jag är helt oskyldig.  
Vad har du gjort idag?
Druckit kaffe. Spelat candy crush, pratat med Fluffan, pratat med mamma, tittat på Vinterstudion, stirrat på Instagram. Satt på en tvättmaskin.
Vad ska du göra imorgon?
Kanske träffa Tiger. Kanske gå på anti-gravityyoga.
Har du ett jobb?
Ja.
Favoritlåt just nu?
Dust it off med Dö.
Var har du praktiserat?
På ett hotell på Rhodos. Är praoa samma som att praktisera? Jag bortser från mina praoveckor, de flesta av dem var väldigt värdelösa. 
Vad har du haft på dig idag?
Rött, randigt pop-nattlinne 
Skulle du kunna plastikoperera dig?
Om jag blev skadad på något sätt så att det liksom skulle behöva ske automatiskt, men annars har jag svårt att se det. Jag har blivit erbjuden plastikkirurgi för mina fula ben, men jag tackade nej efter lite funderingar.
Vad hatar du?
Människor som inte slänger skräp på rätt ställen, alltså egentligen hänsynslösa människor över lag.
Vad älskar du? 
Mat, roliga människor, värme och att skapa.

Inga kommentarer: