torsdag 23 april 2015

Boutday

På lördag är det matchdag. En riktig jävla högtidsdag. Syster ska spela och Sveriges bästa lag ska mötas innan hon får spela. Matcherna är slutsålda, det är fett och jag är så exalterad att jag nästan är sugen på att logga in på Facebook för att få känna på stämningen. Men igår fick jag sms från någon som sa sig ha letat efter mig febrilt på Facebook och då kändes det inte så viktigt helt plötsligt. De som saknar mig hör ju av sig och en del människor måste lära sig förstå att det går att leva utan Facebook, jag missar förmodligen en hel del, men samtidigt behöver jag inte fundera på allt det där som jag vill göra men som jag inte gör för jag ser inte alla roliga event som dyker upp och stressar. Folk hör av sig om de vill ha med mig på nåt istället och det är jävligt avslappnande.

Inga kommentarer: