onsdag 13 maj 2015

Saknad

Fluffans huvud är så tungt så tungt bredvid mig i soffan. Som ett barn svarar han att han inte är trött när jag frågar om han ska gå och lägga sig.

Jag gick raka vägen hem från jobbet och sov. Dessförinnan skrev jag ett långt mail till mina kollegor med saker som skulle behöva göras när jag är borta. Jag har inte hunnit. Jag vet inte var tiden tar vägen. Jag har varit lill-chef och går mest mellan skrivborden och svarar på frågor och fördelar arbete, det är kul, men gör att min lilla mailkorg fylls på med mail jag inte hinner ta hand om, nu hoppas jag att någon annan kan ge dem lite uppmärksamhet när jag är bortrest.

Planen var att jag skulle packa idag, men jag sov istället och tittade på TUF. Det är en dag imorgon också innan flyget går på fredag. Kommer att sakna den här trötta mannen vid min sida, men förhoppningsvis inte alltför mycket. Jag ska bara vara borta en liten vecka.

Inga kommentarer: