fredag 1 januari 2016

Det som komma skall

Har ätit chips och dipp med sked och dricker vin trots att jag litegrann tänkte att det skulle vara slut med alkoholen nu, men det kan vara slut på den i februari för det är minst två restaurangbesök att genomföra under januari och då kan det vara trevligt att inte begränsa sig. Först ska jag fylla år och sen ska Fluffan fylla år och där emellan har vi ett annat restaurangbesök inbokat. Det är det roligaste vi gör förutom att träna. Tänk om det gick att försörja sig på att träna. Men min kropp tar stryk av träningen för jag är alldeles för tjurskallig. Min högra axel och armbåge har varit ömma i två månader och mitt högra öra har fått sig en smäll med tillhörande broskbildning så någon större MMA-karriär blir det inte om jag inte lär mig illa kvickt att det är okej att ge upp. Ge upp innan alla leder i kroppen går sönder.

Inga kommentarer: