torsdag 7 januari 2016

Med känsla för kyla

Lyckan över den här kylan alltså MAGISK! I december någon gång tänkte jag: Jahapp jag får väl flytta till ett kallare land då, USA eller Canada kanske. USA vill jag ju verkligen inte flytta till nu efter att ha sett Making a murderer H-E-R-R-E-G-U-D. Jag vill inte ge en krona till USA någonsin igen. Här beställer jag tights utav bara helvete från USA och så kan de inte bete sig. Ja, jag drar hela USA över en och samma kam nu trots att det är skitstort med en massa olika människor och delstater, men de får faktiskt skärpa sig. Gör nåt! Sa till Fluffan att jag funderar på att bli Brendan Dasseys flickvän vilket gjorde Fluffan lite förstummad: "eh, ska du byta mig mot honom??". Kanske en dålig idé. Men en brevvän kanske han vill ha, han lär ha fått några fler såna efter den där serien. Hade förresten tänkte mig en tur till USA i vår, men nu får vi se om jag kanske tänker om.

Är hursomhelst mycket bra på att klä mig varmt och kommer till jobbet svettig och härlig. Nackdelen är att jag blir ganska långsam, jag är långsam överlag men med täckbyxor så blir jag ännu långsammare och det känns som att alla springer förbi mig när jag går till pendeln. Imorgon är det min födelsedag och jag ska äta på restaurang efter jobbet och då kanske det inte blir några täckbyxor. Borde ha tagit tid i morse så att jag kan se hur mycket snabbare jag går imorgon utan täckbyxor. Får köldeksem av tanken.

Inga kommentarer: