måndag 15 februari 2016

Hej hej hallå träningsdagboken!

Idag brottades jag med en man i 80-års åldern på klubben. Det var skoj, han var en busig typ. Älskar att alla får vara med och brottas. Synd att inte fler uppskattar det. En rollerderby-tjej var där och hälsade på, men hon tyckte inte att det var jättekul. Alla är vi olika. När jag klev av mattan var det två andra tjejer som klev på för fortsättningspasset och de vinkade åt mig att följa med. Jag var mentalt förberedd på ett till pass så jag skakade bara förvånat på huvudet. Men blev sen så glad för att de ville ha mig med. Det måste betyda att de tycker att jag är tillräckligt bra! Det betyder kanske inget alls, men nästa måndag ska jag nog göra mig mentalt förberedd på två pass. Så himla svårt kan det väl inte vara.

Inga kommentarer: