lördag 6 februari 2016

Olika saker

Känner mig mest som Grinchen på jobbet.  Analyserar och kritiserar, allt kan alltid bli bättre. Kanske är jag bra, kanske är jag bara alldeles för hård mot mig själv. Jag inbillar mig att jag ändå är omtyckt, men kanske så läskig att ingen vågar säga något annat. Har haft ont i foten hela veckan, haltar omkring, men har brottats och varit på yoga och då märker jag inte av foten alls. Har nominerat mig själv till styrelsen för ja och jo, det är väl mitt sätt att få vara med rollerderbyn så nära som möjligt. Drömmer om semester och sol. Har trötta ögon av Excel. Undrar om terminalglasögon skulle hjälpa. Vill ha mer tid till fantasier. Läser alldeles för lite. Broderar inget alls. Spelar candy crush i  hemlighet och lyssnar på podcasts om kolhydrater. Kolhydrater gör min mage så jävla illa. Önskar att jag kunde leva på te. Har fått tid hos någon som ska ge mig fotbäddar.

Inga kommentarer: