torsdag 25 februari 2016

Trasig

Fluffan går till jobbet och är lite lite sur för att jag glömt att koka ägg till honom. Men de där äggen var ändå inte så himla goda tänker jag när det låter som ett overallklätt barn dråsor omkull mot vår ytterdörr. Sen börjar barnet gnälla ute i trapphuset innan en vuxenröst räddar det.

Jag känner mig sämre idag. Igår var jag liksom pigg i huvudet och kunde jobba några timmar och vara arg på orättvisor och träna kickboxning mot osynliga fiender medan jag lagade mat. Idag är jag trött och näsan har gått sönder.

Jag som ska vara track-ninja både lördag och söndag i Farstahallen. En track-ninja är den som på rollerderby tejpar om tracken(banan) håller på att gå sönder och torkar upp blod och svett från tracken(banan). Äsch, det är bäst att ni går dit och kollar helt enkelt. Det är rollerderby i Farstahallen ungefär hela helgen. Syster spelar match klockan 16.00 på lördagen, det är den absolut viktigaste matchen. Det är ett SM-guld som står på spel. Det kommer inte att delas ut något SM-guld på lördag, men vägen dit går via matchen på lördag. 

Inga kommentarer: