tisdag 1 mars 2016

Jag ser ljuset!

Har inte fått en enda brevvän sen sist jag skrev. Har inte heller skrivit något brev. Har istället mest bara varit sjuk, sen deprimerad, sen inte städat pga pussel på golvet, sen arg. Igår var jag helt enkelt tvungen att gå till jobbet för att få slut på det ledsna och arga. Gjorde ett halvt frieri igår, gick ner på ett knä, tog Fluffans hand och sa: "skoja bara!".

Som ni kanske har märkt är det numera så ljust på mornarna att det känns som att ingenting är omöjligt. Jag kan bli den första MMA-tjejen med klumpfot eller rollerderbyspelaren. Ingenting är liksom omöjligt i det här ljuset. Ska cykla så himla mycket, slåss så himla mycket, åka så himla mycket rullskridskor resten av året i det här ljuset. Det är bara att ignorera onda kroppsdelar och sjukdomar.  Sitta still kan jag göra när jag blir gammal.

Inga kommentarer: