lördag 23 april 2016

Arbetssök

I veckan blev det officiellt att min avdelning på jobbet ska bli större och kommer därför att börja flyttas över till Lund under det närmaste året och jag har inga planer alls på att följa med. Redan under nästa vecka har jag möte med en person från personalavdelningen och min chef för att börja se på om det finns något annat jag kan göra på företaget. Jag tänker att jag skulle kunna göra ungefär vadsomhelst.

Det tråkigaste med att allt ska flytta till Lund är att vår fina grupp kommer att upplösas. Det är så kul att gå till jobbet för det är där alla kompisarna är. Nu kommer de här människorna att försvinna ut ur mitt liv. Därför är jag nu på jakt efter en arbetsplats där det behövs ett gäng administratörer som gillar ganska monotona arbetsuppgifter. Vi är alla ordningssamma och effektiva. Det går att välja ett dream team på tre personer eller om det behövs flera så har jag fler personer på lager. Maila mig om ni har något förslag.