måndag 18 april 2016

Kvällslista

Nu hittade jag en lista hos ingenkatt, men jag är för lat för att länka på den här mojängen som jag har döpt till Gumsan och Fluffan döpt till Paddur.

HAR DU?

Folköl i kylen: Nej
Något husdjur: Nej.
Någon favoriträtt: Quorn med vitlök, grädde och bacon.
Puder på dig: Nej
Några framtidsplaner: Börja säga nej.
Någon sjukdom: IBS, förkyld
Gymkort: Nej
Några MVG:n: Ja, i bild.
Något beroende: Snus. Men jag har bestämt mig för att sluta ikväll. Heh
Nagellack: Nej
Någon vän som bor i ett annat land: Nej

VEM?

Avskyr du: Ingen.
Längtar du mest efter: Mamma ibland eller Jessica och Mia.
Stör du dig på: Såna som tror att man måste vara glad hela tiden.
Gosar du med:  Fluffan
Lagar mat: Fluffan eller jag. Tror vi delar ganska jämt.
Diskar: Jag diskar mest, men det börjar jämna ut sig.

VAD?

Gör du nu: Ligger under en filt i soffan och undrar varför det gör ont i halsen.
Gör dig till en bra människa: Jag vet inte. Det låter så tråkigt att vara en bra människa. Men jag borstar tänderna två gånger om dagen och fäller upp toasitsen innan jag använder toaborsten.
Gör dig till en dålig människa: Att jag tror att ingen tar mig på allvar så att jag kan säga vadsomhelst men ibland säger jag saker som gör andra ledsna.
Vill du arbeta med: Bestämma en massa smarta saker, eller som trädgårdsmästare.
Är roligast just nu: Full Patte
Har du på dig nu: Rödvitrandigt nattlinne
Äger du för skor: Alldeles för många som jag inte använder. Går nu bara omkring i mina skor från ortopedtekniken för alla andra gör ont.
Har du för storlek i skor: 36
Läser du för bok: Vindens skugga
Ska du göra nu: Ta en halstablett

Inga kommentarer: