fredag 15 april 2016

Vahetere

Ok, vi var till Luleå, förlorade två matcher en fot befarades ha gått av. Tårar. Ångesten kommer nu över att jag inte varit tillräckligt glad och peppig, men allt är så nytt och som vanligt ligger inte ansvaret enbart på mina axlar. Kände sjukdom inta min kropp på måndagen. På tisdagen kom nyheter om jobbet så nu kommer jag tvingas byta jobb någon gång under det kommande året. Kanske blir jag kvar på samma företag, kanske inte. Blev lite exalterad över denna oväntade spark i baken. På onsdagen kom febern, och konferens på jobbet som jag tvingade upp mig till, men gav upp på eftermiddagen och åkte hem och sov. Hemma och sjuk igår och idag, och nu är jag som vanligt så uttråkad att jag vill äta allt som innehåller tusen miljoner e-ämnen alternativt bli full. Längtar till måndag och jobbdag, träningsdag, vardag.

Inga kommentarer: