torsdag 30 juni 2016

Sista juni 2016

Har liksom slutat blogga för jag tänker bara att ändå ingen läser, men jag inser att jag då bloggar av fel orsak. Jag bloggar ju för min egen skull, var det inte så det var sagt? Tydligen inte, det blir såklart lite roligare om någon läser ibland och slänger in en kommentar eller två. Men just nu kommer inte så många kommentarer för det är ungefär 10 besökare här och det gör egentligen inte så mycket jag fattar ju att det är ganska tråkigt när det mest handlar om krämpor. Själv älskar jag att läsa om krämpor. Vill helst läsa om svåra operationer och förlossningar där det spills blod och sprutar var. Sån är jag och kanske ni 10 som läser denna blogg, eller så vill ni bara kika in ibland och kolla att jag lever.

Jag tänker inte sluta blogga, jag tänker fortsätta blogga för min egen skull, för att skriva är kul, ibland är det mindre kul, men ändå alltid kul. På jobbet författar jag alldeles för högtravande mail bara för att det är kul att leka med orden.


4 kommentarer:

Morran sa...

Bra!!!

Limpy sa...

Tack Morran!

Anonym sa...

Och jag kom precis på att du fortfarande bloggar, för jag sökte på mitt namn och upp kom den fina texten om mig själv som feminstisk förebild. Så nu har jag skrivit ut den, och går och mallar mig här på enheten. Hej bättre självkänsla.
Ska fortsätta läsa din blogg, så nu får du inte sluta :*

Limpy sa...

Tack! :*