lördag 6 augusti 2016

Två veckor kvar

Vi har fortfarande semester i hushållet. Det här har vi gjort hittills:
- F har köpt två cyklar.
- Jag har varit på två arbetsintervjuer.
- Jag har spelat Pokemon GO.
- Vi har badat.
- Vi har varit i Leksand på släktkalas.
- Vi har varit på landet.
- Vi har lagt i en motorbåt i sjön.
- Vi har kört bil med släp.
- F har backat med släp.
- Vi har åkt båt till en ö.
- Vi har letat efter svamp.
- Jag har ätit många olika sorters bär.
- Jag har invaderat köksbordet med pyssel.
- Nina har varit hemma hos oss två gånger och spelat Lemmings med mig.
- Jag har fått många blåmärken.
- Vi har tränat på att stå på händer.
- F har tränat brottning.
- Vi har druckit vin.
- Vi har ätit mat med en massa kolhydrater.
- Vi har grillat.
- F hat letat efter datordelar i soprummet.
- Jag har kraschat min jobbdator.
- Jag har gråtit över att jag inte får jobba på mitt jobb för evigt.
- Jag har tvingat F och Philip att se på Little miss sunshine.
- Vi har haft en bebis med föräldrar på besök.
- Vi har bokat en resa till Göteborg.
- Vi har läst böcker.
- Jag har funderat mycket på könsroller.

Vad vi inte gjort men tänkt att vi ska göra:
- Segla
- Cykla och bada

Inga kommentarer: