onsdag 10 maj 2017

Headhunta mig då!

Funderar lite på vad jag skulle vilja ha för att byta arbetsplats men göra ungefär ett likvärdigt jobb(skulle även kunna tänka mig att göra något helt annat egentligen bara det är ordning och reda).  Om jag någon gång skulle bli headhuntad alltså och någon ba, "kom till oss, vi vill ha dig!". Först och främst vill jag ha en hög med roliga kollegor, såna som gillar att titta på disneyfilmer väldigt mycket och som är ärliga och sköna. Jag är medveten om att det kan bli ungefär hur svårt som helst så därför har jag funderat på några andra saker; gratis mat, ett skrivbord som går att sänka hela vägen ner till golvet så att jag kan sitta i skräddarställning och arbeta, yoga på arbetsplatsen varje dag, möjlighet att få prata med en psykolog när man vill, möjlighet att få massage när man vill. möjlighet att få hjälp med att välja ut kläder på morgonen varje dag.

Någon som har nåt sånt här jobb på lager?

Inga kommentarer: