måndag 15 maj 2017

Projekt: För vems skull rakar du fittan

Har ungefär sedan årsskiftet inte rakat något annat på min kropp än under armarna. Jag har testat att låta bli det där med att inte raka under armarna tidigare i mitt liv, men jag minns det som att det var obehagligt och eftersom jag har en svettlukt som inte går av för hackor så fortsätter jag att ta bort armhåret, det gör jag för min egen skull, jag tycker inte om att lukta illa. Klart att jag inte vill att andra ska tycka att jag luktar illa heller, men det där är grundgrej för mitt välbefinnande, att inte lukta illa. (Kan tänka mig att det är en grundgrej för ganska många.)

Nu börjar det bli något utav en utmaning att inte raka benen vill jag ändå påstå. Fluffan är helt fantastisk i det här projektet måste jag säga, inte ett knyst om att jag borde raka något, bara något utav en fascination över att jag också kan ha håriga ben. Men jag börjar ändå tänka att jag ska raka benen, för vad kommer de att säga på jobbet om jag kommer barbent. Då sätter jag ner foten och ifrågasätter mig själv, för vems skull ska du raka benen? Jag kommer då inte på någon anledning till varför jag ska göra det.

Mellan benen, på magen och på brösten låter jag också håret växa fritt, känner nästan en liten besvikelse över att jag inte har mer hår än såhär. Vill att håret liksom ska explodera ur trosorna, men för att få det att göra det måste jag bära pyttesmå trosor och pyttesmå trosor är sällan skönt.

Jag skulle gärna vilja dela med mig bildledes, men orka hålla på och fota och visa upp sig och pleasa. Nä, så mycket pleasande blir det nog inte mer från min sida.

3 kommentarer:

Morran sa...

Jag rakar den för att jag tycker det ser trevligare ut, och för att det är trevligare om nån ska vara där och hälsa på. Och för att det tar mig ca 20 sek varannan dag i duschen att underhålla det. Och för att den undre delen av mansfittan blir mycket mysigare. :p

Limpy sa...

Jag tycker att min fitta ser ut som ett barns när jag rakar den och då undrar jag om alla som tycker att det ser ut trevligare ut med rakade kön egentligen är pedofiler. För mig tar det något som känns som en evighet eftersom jag tycker att det är läskigt och jag tänker bara på hur mycket det kommer att klia när helvetet börjar växa ut igen och det blir hårsäcksinflammationer och skit. Ingen har sagt att min kvinnofitta varit mysigare utan hår så jag vet inget om den saken.

Morran sa...

Det håller jag med om iofs, men finns ju nåt mellanting. Jag kör rakat på "paketet" och ansat ovanför. Annars skulle det nog se lite scary ut