fredag 19 maj 2017

Projektet fortsätter

Tuff dag idag. Var tvungen att övertala mig själv i duschen att inte raka benen. Igår såg jag en tjej med Barbie-blanka vader när jag gick hem. Jag tittade på dem med beundran i blick. Sen kom jag på att jag inte har några vader.

Vi får se om det blir varmt med håret på benen. Den enda nackdel jag ser hittills med att inte raka benen är att benen ser extremt torra ut eftersom jag inte varje dag karvar bort det översta lagret av döda hudceller. Och så är det förstås det här med vad alla andra tänker. Men det är väl struntsamma om de tycker att jag är äcklig och lat (kanske tycker de inget alls). Människor ute på stan bryr jag mig inte så mycket om, det är mer människor på kontoret, men det borde ju jobba istället för att tänka saker om mina håriga ben.

Jag vill ju raka benen för min skull. Tycker jag att det är snyggt med rakade ben eller handlar det om att andra ska tycka att mina ben är snygga? Jag har inte bestämt mig ännu.


Inga kommentarer: