lördag 13 maj 2017

Statcounter

Hittade statistikverktyget som jag förut tyckte var så bra. Statcounter var det alltså. Jag behövde bara slappna av i hjärnan en stund så dök det upp. Sluta leta efter det så att säga. Statcounter sa att jag inte har några läsare alls, så nu har jag installerat statcounter-koden på nytt på min blogg så att jag kan stalka er. Det kan ju vara 7 stycken robotar som läser den här bloggen också

Oh, jag vet! (överdriven glädjeyttring) Skriv en kommentar om du inte är en robot. Excitement! (överdriven glädjeyttring på engelska, töntigt)

Tillåt mig att gå och lägga mig igen och vänta på min namnsdagsfrukost på sängen som jag antar kommer att komma.

3 kommentarer:

IngenKatt sa...

Jag är ingen robot!

Limpy sa...

Hurra!

Johan sa...

Jag är ingen robot, vad jag vet iallafall fall.